4 Ekim 2013 Cuma

Bitirdin Beni YGS
Ömer Faruk4 Ekim 2013 Cuma 0 yorum

Herkese merhaba.
Artık aksatmayacağım blogu, düzenli yazacağım dedim gene olmadı. Ama ben ne yapayım. Okuldan çıkıyorum dershaneye gidiyorum. Akşam, bitmiş bir halde yurda geliyorum. Bu sene bu şekilde gidecek artık. Neyse anlatacaklarım var.
Şu sıralar gerçekten çok bunaldım. Ygs ile falan uğraşmayıp 2014'ün başında basıp askere gidesim var. Hem dokunamaz kimse bana. 1, 5 yıl askeriye dışında dokunulmaz olurum. Ama gel gelelim askerden sonra ne olacak. Kızlar şanslı bence. En kötü evlen, ev hanımı ol. Hazırlıklar da nasıl gidiyor hiç bilmiyorum. Çalışıyorum ama ne kadar iyi, ne kadar eksik bilmiyorum. Geçen dershanede denemde eşit ağırlıklarda 5. olmuşum. Ama 80 netim var. Şimdi 5.liğe mi sevineyim, 80 nete mi üzüleyim bilemedim. Ben en iyisi kendime üzüleyim. Kendinle yarış, başkalarıyla değil der bi hocam hep. Öyle yapayım.

Kitap da okuyamıyorum adam akıllı iyice sinirim bozuluyor. Elimdeki kitabı 1 aydır biteremedim. Yazı falan da yazamıyorum. Bir tek blog. -Genel blogum var birde. O da 700 binlerden 3, 5 milyona gerilemiş alexa.-
 Deneme falan yazarım normalde. Bu sıralar hepten salladım. Ama dergi çıkacak yakında o zaman hiç değilse oraya düzenli yazarım. Ne dergisi diyeceksiniz. 10 kadar arkadaş bir dergi çıkarıyoruz. Tamamen kendi imkanlarımız ile. 2 haftada bir yayınlanıyor. 200 baskı falan yapıyoruz. İşte bu derginin koordinatörlüğünü yapıyordum, aynı zamanda da yazarıydım. Bu sene koordinatörlüğü bıraktım ancak yazmaya devam edeceğim. Geçen gün şiir yazdım bir tane. Normalde şiir yazmam pek. İkinci şiirim bu. Ama sanırım bir süre şiir yazacağım. Hem sardı hem de güzel oldu gibi geldi. Ben serbest nazım yazıyorum ama dergi de hece ile yazan arkadaşlar da var. Serbest bana daha özgürce geliyor. Bi kaç denememi falan paylaşacağım burada yakında.
Konu nerelere geldi, Ygs'ye sitem ederken. Neyse, sevgili okur. Artık bırakmam gerekiyor. Zira soru çözmem gerek. Pazar yine deneme var.
Kendinize iyi davranın...
Etiketler : ,
Yazarınız Hakkında Ömer Faruk İzmir'de doğmuş büyümüş, üşengeç, girişimci, okuyan, yazan, arşivleyen bir adam. Bu kadarı yeterli.
Bana ulaşmak için; Facebook ve Twitter

0 yorum

Yorum Gönder