12 Eylül 2013 Perşembe

Kan Benim Damar Benim
Ömer Faruk12 Eylül 2013 Perşembe 0 yorum

Geldik bir başka İnternet meme(mim)i incelemesine. Bununda okunuşu her seferinde yazıyorum ki yanlış anlamayın. Biliyorsun milletimiz yanlış anlamaya çok müsait sevgili okur.



Her şey küçük bir çocuğun, hastanede kan vermek istememesinin vidosunun, geçtiğimiz temmuz ayında internete yüklenmesiyle başladı. Belli ki kan vermekten korkuyordu. Kan vermesi için zorlayan yakınlarına ise ateş püskürüyordu. Ettiği ilginç küfürleri ve ilginç replikleri ile videosu kısa zamanda internette yayıldı. Bahsettiğim video aşağıda;




Video kısa sürede yayıldığı gibi yine kısa sürede bir meme(mim) halini aldı. Birçok sayfa, sözlük, imageboardda ülkemizdeki yaygın ifadesi ile capsler yapıldı. Bunun dışında yine remix videolar hazırlandı. İşte videolardan bir örnek;



İnternette fenomenleşen  capslerde aşağıdadır efendim;




Tüm bunlar olurken videodaki çocuk ile bir röportaj yapılıp internete yüklendi. Bu videoda ilki kadar ses getirdi. Birçok kişi yüzlerini güldüren bu videonun arkasındaki acıklı duruma ne diyeceğini bilemedi. Güldüğüne pişman oldu. Velhasıl kelam çocuğun durumunun ortaya çıkması ile videoya olan ilgi yavaş yavaş ortadan kalktı. Böylelikle "Kan Benim Damar Benim" meme(mim)i hızlı yayılsa da kısa süren bir meme olarak internet tarihine geçmiş oldu.

Google'da aranma istatistiklerine bakacak olursak;



Bir başka meme inceleme şeysinde görüşmek üzere.
Sevgilerle efenim.
Yazarınız Hakkında Ömer Faruk İzmir'de doğmuş büyümüş, üşengeç, girişimci, okuyan, yazan, arşivleyen bir adam. Bu kadarı yeterli.
Bana ulaşmak için; Facebook ve Twitter

0 yorum

Yorum Gönder