13 Eylül 2013 Cuma

Sen Neyi Arşivliyorsun Hacı?
Ömer Faruk13 Eylül 2013 Cuma 0 yorum


Blogu açtım ama nasıl açtım, neden açtım, adı nerden çıktı bunlari hiç anlatmamışım. Ee o zaman bu yazının giriş bölümü blogunda giriş yazısı olsun. Efendim ben genel bloglar vs. siteler ile uğraştım hep. Kişisel yazılar yazmayı hep sevmişimdir ama genel bir blogta kişisel yazılar yazmak pek güzel olmuyordu haliyle. Absürd kaçıyordu. O zaman ben kişisel bi blog açayım aga dedim. Ama böyle internette meme(mim) haline gelmiş şeyleri, eski güzel şeyleri vs de bir araya toplayan bir arşiv sitem de olsun istiyorum. Haliyle ortaya kendi arşivime attığım şeyler ve kişisel yazılarımdan oluşan bir blöğrenci çıktı. Blogun ismini de çok düşündüm. Değişik birçok isim aklıma geldi ama sonunda en iyisini kardeşim buldu ve blogun adı Arşivleyen Adam oldu. Sonra da yazmaya başladım. Acaba blogger dan wordpress e geçsem mi diye de çok düşündüm. Ama sonunda burada kalmaya karar verdim. Yeter be Wordpress wordpress. Değişiklik olsun biraz. Sonra .com domain almaya karar verdim. Ama yoğunluğum yüzünden bir süre halledemedim. Birkaç gün önce ise sonunda satın almayı başardım ve şuan alan adım çalışıyor. Her şey güzel gidiyor len :)
 ...

Neyse birazda olaylardan bahsedeyim. Efendim sonunda yurtta yaşam normale dönmeye başlıyor. Yurdun normal açılma tarihi yaklaştığı için yavaş yavaş düzeni oturuyorlar. Şu geldi suuu. Sonunda geldi şu damacana. Soğuk ve temiz şu gibisi yok yav. Pazar akşamı yemek çıkacak yurtta. Artık tost yemekten bıktım. Yurt yemeklerini özleyeceğimi hiç sanmazdım sevgili okur. Resmen hasret kaldım. Sulu yemek gibisi yok :) Hızlandırma da bitti. Artık normal dershane günlerine devam.
...

Bu arada sevdiğim dizilerden Leyla ile Mecnun aynı kadroyla "Ben de Özledim" olarak geri geliyor. Bu süper bir haber oldu. Çok beklemesinler.

Blogger'da ortam çok güzel duruyor. Arkadaş ortamı oluşmuş bildiğiniz. Bakalım ben de görebilirim inşallah bu arkadaş gruplarının arasına. Aman beni yalnız bırakmayın lan!

Sevgilerle...
Yazarınız Hakkında Ömer Faruk İzmir'de doğmuş büyümüş, üşengeç, girişimci, okuyan, yazan, arşivleyen bir adam. Bu kadarı yeterli.
Bana ulaşmak için; Facebook ve Twitter

0 yorum

Yorum Gönder