16 Temmuz 2014 Çarşamba

Neden Sadece Arşiv Yapayım Ki?
Ömer Faruk16 Temmuz 2014 Çarşamba 2 yorum

Bu blog daha çok bir arşiv sitesi olarak ortaya çıkmıştı. Paylaşımlardan da sezeceğiniz üzere.  İnternet ile veya başka bir şekilde hayatımızın içine girmiş şeylerin nasıl ortaya çıktıkları ve yayıldıkları ile ilgili dosyalar hazırlıyorum mesela. Ya da bir zamanlar çok sevdiğimiz reklamları buluyorum ve atıyorum arşive.



Ama burayı kişisel blog olarak da kullanma fikri hep aklımı kurcaladı . Bir çok kez "tamam artık burayı sadece arşiv olarak kullanacağım" dedim kendi kendime. Bu şekilde belli bir işlevi olacaktı aslında sitenin. İnsanların ilgisini çeken şeyleri arşivleyen bir blog. Bu siteye olan ilginin artmasını sağlayacaktı. Ama kişisel yazılarım için yeni bir blog gerekecek.

Bu blogu açmamda da yukarıdaki paragrafın son cümlesi etkiliydi. Farklı bir sitede yazdığım kişisel yazılarım. Sürekli bu site bu şekilde olursa iyi hit yapar düşüncesinde mi olmalıyım? Yok yok bu bana göre değil. Hiç bir zaman süper popüler bir web sitem olmadı zaten. Çok da meraklı değilim aslında. Ben içimi döküyorum ve az da olsa bir okuyucu kitlem var. Bunların içerisinde çok değer verdiğim insanlar da var. ;) (Göz kırpmamdan anladın).

Uzun lafın kısası burayı tek bir alanda yayın yapan ve çok hitli bir site haline getirmektense kendi halinde bir adamın blogu olarak bırakmayı yeğliyorum. (Sanki bu kararı almasam hemen binlerce ziyaretçi çekcem siteye)

Velhasıl özlemişim öylesine bir şeyler yazmayı. Bundan sonra böyle. Komplekslere girmek yok :D
Etiketler :
Yazarınız Hakkında Ömer Faruk İzmir'de doğmuş büyümüş, üşengeç, girişimci, okuyan, yazan, arşivleyen bir adam. Bu kadarı yeterli.
Bana ulaşmak için; Facebook ve Twitter

2 yorum:

  1. Normalde "arşiv" kelimesi geçen yerde sıkıcı bir hava hakimdir, sen ise bunu kişisel yazılarınla birleştirip eğlenceli hale getirebilirsin :) Bu yüzden ikisini birlikte yürütmende pek de bir sakınca yok gibi gözüküyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arşiv olarak eklediğim yazılarda da sıkıcı değil, ilgi çekici olmasına dikkat ediyorum zaten. Ama kişisel olmadan olmuyor :D Gerçi ösym yüzünden ikisini de yapamıyorum aylardır da neyse :D

      Sil